مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی

جذب سرمایه گذار برای پروژه ها

جذب سرمایه برای پروژه ها

یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان ایده، طرح و پروژه ها تا تامین منابع مالی است.

بسیاری از ایده ها به سبب نبوده یا کمبود سرمایه به نتیجه مطلوب نرسیده اند و صاحبان کسب و کارهای مختلفی هستند که کسری منابع مالی موجب عدم توسعه فعالیتشان شده و یا باعث تعطیلی دائم یا موقت شده است.

دریافت وام و تسهیلات از بانکها و موسسات مالی در ایران، شاید یکی از سخت ترین فرایندهای موجود باشند که صاحبان مشاغل از آن مصرف می کنند. در کنار تمام این موارد بسیاری نیز بالا بودن سرمایه های خرد و کلان، توان یا امکانات بهره جویی درست را نداشته و به سود اندک سپرده گذاری در بانکها اکتفا کرده اند.

درصورتیکه اگر پیشنهاد قابل توجهی را دریافت نمایند بی شک سرمایه گذاری در آنرا به بانک ترجیح خواهند داد.

یکی از مهم ترین وظایف مگاشید ایجاد ارتباط میان این دو دسته است = یعنی صاحبان کسب و کار که توانایی ایجاد ارزش افزوده به سرمایه را دارا هستند اما پول ندارند را به اشخاصی که سرمایه دارند و به هر دلیل از قابلیت پولسازی برخوردار نیستند معرفی نماید.

بدین ترتیب علاوه بر رونق کسب و کار، سرمایه های سرگردان و بدون استفاده در مسیر واقعی و مولد قرار گرفته و موجب سوداوری و رشد مالی طرفین خواهد شد.

این پست دارای یک نظر است

  1. بنده یک پروژه بسیار عالی و سودده با درامد بسیار بالای دلاری داخل اربیل و سلیمانیه عراق دارم.خودم ساکن اربیل هستم.هرکی اطلاعات کامل مروژه رو بشنوه از بی ریسک بودن و دراندی که خواهد داشت مطمئن میشه.دنیال سرمایه گذار هستم که پنجاه درصد سود شرکت رو بهش پرداخت میکنم و صفرتا صد پروژه رو هم خودم انجام میدم.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
×
×

سبد خرید