مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی

کسب و کار خانگی برای خانوم ها (بافتنی، لیف دوزی، دکمه دوزی)

اگر خانم خانه دار هستید و به دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی هستید ما این ایده پولساز را به شما معرفی می کنیم. این روزها کارهای دست ساز مثل لیف بافی، دکمه دوزی و بافتنی بین خانم ها بسیار زیاد شده است. خانم های زیادی هستند که با لیف لوزی، دکمه دوزی و ساخت کارهای تزیینی خانگی توانسته‌اند در منزل کسب درآمد کنند.

اگر شما خانم خانه دار هستید به ایده هایی که در بالا معرفی کردیم علاقه‌ای ندارید، پیشنهاد می کنم اگر فردی خلاق هستید می‌توانید از این روش کسب و کار خانگی درآمدزایی کنید. اگر شما هم به کارهای تزئینی خانگی علاقه مند هستید می توانید از طریق دکمه دوزی، بافتنی ها و لیف بافی به درآمدهای بالایی در خانه برسید.

 شاید به این موضوع فکر کنید که چطور می‌توانیم کارهای تزیینی مان را به دیگران بفروشیم؟ برای فروش کارهای تزیینی تان می توانید از اینترنت و شبکه های اجتماعی استفاده کنید. اصلا به این فکر نکنید بعد از این که کارهای دستی تان را ساختید از طریق روش‌های فیزیکی شروع به فروش محصولاتتان کنید. شما می توانید مثل آب خوردن در اینترنت محصولات و خدماتتان را بفروشید و با استفاده از شرکت پست محصولاتتان را به دست مشتریان برسانید.

برای اینکه بتوانید از این روش کسب و کار خانگی استفاده کنید اصلا نیازی به هیچ سرمایه ندارید. برای شروع کسب و کارتان شما باید از الیاف های طبیعی یا همان پشم های مدرن که به تازگی وارد بازار شده است استفاده کنید. شما خیلی راحت می توانید با یک میل بافتنی و یک کلاف کاموا شروع پولسازی در خانه کنید.

شاید بپرسید چه ابزارهایی برای راه اندازی این مدل کسب و کار خانگی نیاز است؟
برای شروع اصلا به تجهیزات گران نیاز ندارید! تمام تجهیزاتی که لازم دارید عبارت است از: قیچی و سوزن کوبلن دوزی، حفاظت انتهای میله، متر اندازه گیری، رج شمار، گیره علامت گذاری روی گره بافتی، سنجاق نگهدارنده گره بافتی.

 البته علاوه بر این که می‌توانید از طریق لیف دوزی و دکمه دوزی کسب درآمد کنید، اگر می خواهید به درآمد زیادی برسید پیشنهاد می کنیم روی بافت لباس های زمستانی مثل دستکش، جوراب، کلاه تمرکز کنید. زیرا بافت های زمستانی طرفدارهای بسیار زیادی دارد و خیلی راحت می توانید با قیمت بالا محصولات خودتان را بفروشید. البته برای اینکه بتوانید محصولات تان را راحت تر بفروشید بهتر از خلاقیت به خرج دهید تا بتوانید طرح های زیبای بافتنی خود را ببافید. البته برای پیدا کردن خلاقیت میتوانید از خود اینترنت هم استفاده کنید. وب سایت های ایرانی و خارجی زیادی هستند که محصولات دستباف میفروشند میتوانید برای گرفتن ایده از اینترنت  استفاده کنید.

 بعد از اینکه محصولات تان را آماده کردید برای فروش می توانید از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. خیلی راحت می توانید در اینترنت یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و شروع به گذاشتن محصولات تان در فروشگاه اینترنتی کنید. خیلی راحت می توانید در شبکه اجتماعی اینستاگرام یک پیج اینستاگرام راه اندازی کنید و با فعالیت در پیج اینستاگرام تان شروع به کسب درآمد کنید. پس اگر خانوم خانه دار هستید میتوانید از این روش کسب و کار خانگی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو
×
×

سبد خرید